بازیکنان استقلال سورپرایز شدند | سوپرشارژ مالی استقلالی‌ها در آستانه بازی بزرگ با تراکتورسازی

بازیکنان استقلال سورپرایز شدند | سوپرشارژ مالی استقلالی‌ها در آستانه بازی بزرگ با تراکتورسازی

به گزارش همشهری آنلاین در آستانه این دیدار حساس گفته می‌شود هلدینگ خلیج فارس برای شش بازی بعدی استقلال پاداش چشمگیر و میلیونی برای هر بازیکن درصورت بر

به گزارش همشهری آنلاین در آستانه این دیدار حساس گفته می‌شود هلدینگ خلیج فارس برای شش بازی بعدی استقلال پاداش چشمگیر و میلیونی برای هر بازیکن درصورت برد درنظر گرفته است.

در همین رابطه جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: د ر مورد واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس باید بگویم واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده است و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند، به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.